Bij EA Secure streven wij ernaar u altijd professioneel en zorgvuldig van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u uw ervaring met ons deelt, zodat wij samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Hoe dient u een klacht in?
Stuur een schriftelijk klaagschrift (ondertekend) naar het management via:
info@ea-secure.nl
of dien uw klacht in via het online klachtenformulier.
Vermeld daarbij:
* uw naam en adres
* e-mailadres en (optioneel) telefoonnummer
* datum van de gedraging
* omschrijving van de klacht
* de gronden van uw bezwaar
Ontbreekt informatie? Dan krijgt u de gelegenheid dit aan te vullen.

Termijn voor indienen
U dient uw klacht binnen 6 weken na de gedraging in te dienen.
Ontvangstbevestiging
U ontvangt binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een bevestiging per e-mail.

Behandeling
Het management onderzoekt uw klacht (mondeling of schriftelijk, naar uw keuze).
Wij behandelen iedere klacht met de grootste zorg en inlevingsvermogen.
U ontvangt binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw klacht een schriftelijke beslissing.

Privacy
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de behandeling van uw klacht en verwerkt volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Geef uw klacht door